Budżet


Organizacja dużego, profesjonalnego wydarzenia – nawet charytatywnego – wiąże się
z konkretnymi kosztami. Jak mawiają: „nie ma czegoś takiego jak darmowy lunch”
i choć większość działań realizujemy społecznie, wiele elementów musimy po prostu opłacić: technikę, salę, montaż dźwięku, promocję, gości. Dzięki Wam może się to udać po raz trzeci!

Poniżej przedstawiamy planowane koszty organizacji koncertu:

  1. Zespół muzyczny (6 osób, w tym próby)
  2. Osoby prowadzące, DJ
  3. Goście specjalni
  4. Tancerze
  5. Wynajem teatru
  6. Zdjęcia
  7. Realizacja video + montaż
  8. Realizacja dźwięku / nagranie wielośladowe
  9. Postprodukcja (mix nagrania / postsynchrony / dogrywki w studio)
  10. Obsługa – szatniarz, bileterzy
  11. Inspicjent / techniczny
  12. Wizualizacja / przygotowanie i obsługa podczas koncertu (multimedia)
  13. Promocja – internet
  14. Grafika, filmy promocyjne itp.
  15. Rollup, materiały promocyjne, program drukowany
  16. ZAIKS
  17. Inne (administracja, catering, inne)

Razem: 40 000 zł brutto